Vozitje më të tmerrshme që keni parë ndonjëherë! (VIDEO)

A ju pëlqen adrenalina dhe shpejtësia? Për një shofer motori, ajo është shpejtësia më e fundit e cila i sjell adrenalinë dhe për këdo...


A ju pëlqen adrenalina dhe shpejtësia? Për një shofer motori, ajo është shpejtësia më e fundit e cila i sjell adrenalinë dhe për këdo tjetër, më e tmerrshmja (dhe e rrezikshmja) ngjarje motorsporti në botë.
Kjo video që po qarkullon së fundmi në internet, tregon rreziqet e habitshme që marrin konkurrentët në Isle garën e famshme të rrugës vjetore të TT.
Ajo tregon një pamje nga garuesi Michael Dunlop teksa ai negocion kursin e njohur si më i rrezikshmi në botë dhe i cili i ka marrë jetën 240 garuesve të tillë që kur filloi në 1907.
Garat TT janë të njohura për shkak se shoferët e motorrave përdorin shpejtësi të lartë në shumë rrugë të ngushta, gjarpëruese dhe korsi të rrethuar nga mure guri dhe ndërtesa.
Kjo video mahnitëse u lançua këto ditë pasi përgatitjet kanë nisur për eventin e 2014 të vendosur të zhvillohet në mes 24 Maj dhe 6 qershorit.

Follow Us

Hot in week

Recent

Comments

Connect Us

item